Kezdőlap


csendora

2011. április 4., hétfő

Kincsvadászat



Szombat reggel korán kincsvadászatra indultam. Egy közeli faluban a pincesoron bukkantam, másnak talán kacatnak tűnő dolgokra. Parasztkanapékra-több színben is-ezeket ugyan kicsit ki kell pofozni, de állok elébe. Éjjeli szekrényeket is találtam,ezeket nem festették le szerencsére, így csak le kell kezelni. Valamint apróságok is voltak kihajítva-kosarak, kisebb nagyobb dézsák, ládák, kerámiák, üvegáru.. Szóval ez számomra mind nagyon étrékes dolod-nem úgy a férjem szerint, aki teljesen ki van attól, hogy ez a sok vackot a házba akarom hozni.. Pedig fogom :-)


Ez a kanapé már így első ránézésre is szép, de persze azért ráfér a csiszolás és az újrafestés, így reményeim szerint hamarosan így fog kinézni, mint az alsó képen.




A felújítás után épp így fog kinézni, bár én is kedvelném piros színben..



És mégegy gyönyörűség-még a héten elhozom őket ,amint kész a felújítás megosztom a látványt mással is. Már alig várom.




Nagyon szép állapotban találtam rá erre az éjjeli szekrénykére, így csiszolás és kezelés után tuti, hogy az ágyam mellett fog kikötni.



A kis szekrény tetejére márványlapot tettek, csodás faragványok vannak rajta, így biztos, hogy ennek is találok helyet.



Arra gondoltam, hogy talán a teraszon is jól mutatna lerakóasztalként,ahová virágokat cserépben tennék, de lehet, hogy hosszában kettévágva konzolasztalként fogja végezni.


A Thonet székek mindíg a kedvenceim voltak, már pár darab volt a birtokomban is, amit persze a férjem kidobott, de beleakadtam most ezekbe -4 db elég jó állapotban- és most majd harcolok értük. :-)
Szeretném ilyen szépen felújítani őket.





Régóta keresek olyan ládát, ami a nappalimban lerakóasztalt gyanánt szolgálhat, na ez a láda most pont olyan.


És ilyen is lehet..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...